tethys.reismee.nl

Daar zijn we weer

Roermond, Maastricht,Luik,Namen, Dinant.

En dat wordt het gerucht bevestigd dat we de ronde die we in gedachten hadden Maas-Moezel-Rijn nietv erder zal gaan ivm het lage waterpeil op de Maas. Na Verdun bedienen ze de sluizen niet of er zijn giga wachttijden.

Helaas balen er van maar nu een plan B.

Zijn een extra dag in Dinant gebleven waar we de Citadel hebben bezocht, zeer de moeite waard.

Vanmorgen (1-7-17) vertrokken naar Namen. Een miezerig regentje! en na zes sluizen zijn we in Namen. Alles ging voordpoedig en hebben er vier uur over gevaren. Wel raar hoor moest wel een knop om.

We gaan nu dwars door België en via Antwerpen naar Zeeland. Althans dat is de bedoeling. Nou jullie zijn weer even bij. Verder gaat alles prima en de boot doet het prima en de sfeer is top. Wat willen we nog méér.

Tot de volgende keer!

Groetjes Eddy en Wilma

Ernie Bark

Hallo Eddy en Wilma, ondanks dat de reis anders verloopt dan gedacht, heel veel plezier en lekker genieten!! Dikke kus voor jullie allebei van ons!!

Ernie Bark

Hallo Eddy en Wilma, waar zitten jullie nu op dit moment? Gaat alles goed? Het is mooi weer gelukkig! En zijn jullie al een beetje opgeschoten? Ondanks de andere route, die ook heel mooi is volgens mij! Heerlijk hoor geniet maar lekker, veel plezier! Dikke kus en groetjes van ons allebei!! Xxx