tethys.reismee.nl

Dag 2,3 en 4

Even weer een update.

Zijn zondag Giethoorn uitgevaren en kwamen om 13.15 aan in Zwolle prachtig weer om te varen. gefietst naar de Nooterhof dat is een mooi park in Zwolle waar Rianne ,Jeroen, Hannah en Evi ook naartoe komen, wat een gezellige middag was het! Nemen afscheid van elkaar . Doei lieverds tot over zes weken. Waarna wij terug fietsen en ons trakteren op een etentje bij de Argentijn.

Maandag 19 juni: Jarig aan boord dus even naar de bakker voor een gebakje . Dan fietsen we nog even naar de cardioloog en die geeft goed nieuws alles naar wens en pas over een jaar terug. Dus de trossen kunnen los. Veel telefoontjes appjes mailtjes gehad waarvoor dank allemaal. Helaas blijven onze medereizigers Ruud en Len achter in Zwolle ze hebben problemen met de stroom. Wij besluiten vast te gaan varen. De spooldersluis is ons goed gezind en varen om kwart voor twee de IJssel op . Krijgen bericht dat na een reset de stroomstoring opgelost is en dus komen Ruud en Len ook achter ons aan. Wij meren om kwart voor zes af in Deventer en een half uur later volgen Ruud en Len ook.

Dinsdag 20 juni om half tien varen we de IJssel weer op met weer prachtig mooi weer! Wat is het toch een prachtige rivier. Om 15.00 uur zijn we in Giesbeek! Lekker weer aan boord gekookt en later nog gewandeld.

Tot later,

Groetjes Eddy en Wilma